05 September 2010

Alhamdullilah..Buat pertama kalinya...

Assalamualaikum semua..

Syukur alhamdullilah aku dpt jugak meng"create" blog aku sendiri pada harinih...sgt seronok bile tahu serba-sedikit dunia blogging..al-maklumlah saya budak baru belajar...memula tuh rasa malas aku nak berblogging tp niat dihati mcm teringin sgt nk kongsi suka & duka.....kehidupan aku brsama anak2 dan en.suami yg trsyg..sgt bangga aku rasa bile tahu berbelog nih...jakun giler a.k.a poyo...boleh gitewww??...hehehehe..anyway kpd blogger2 yg dh mahir tuh..aku nk minta ler korang tulun..tulun..ajar aku yg serba kekurangan nih yerkk...dan kpd bloggers yg lain..yg nk brkawan ngn aku dipersilakanlah..jgn malu, jgn segan nanti kempunan..poyo lagi...itu ajelah yg aku nk storymory hari ini...esok ker,lusa ker,tulat ker,tumbin ker nnti aku cerita lg yerkkk...tatatatata semua....


Tiada ulasan: